Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Αδιάληπτη Προσευχή


st ioannis

Αδιάληπτη Προσευχή
Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
μετουσιώσε τις σκέψεις μου σε Σκέψεις Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
μετουσιώσε τις πράξεις μου σε Πράξεις Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
μετουσιώσε τον λόγο μου σε Λόγο Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
βοήθησε με να συντονίσω την καρδία μου με την Καρδία Σου

ή πιο απλά

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
κάνε τις σκέψεις μου Σκέψεις Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
κάνε τις πράξεις μου Πράξεις Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
κάνε τον λόγο μου Λόγο Αγάπης

Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
βοήθησε με να συντονίσω την καρδία μου με την Καρδία Σου

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ολόκληρη είτε κάθε ενότητα ξεχωριστά ανάλογα με την ανάγκη.
Ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε μία φορά η και αδιάληπτα.

Glyph-1


Προσευχή πρίν τον ύπνο

Αγαπημένε μας Πατέρα
Σ΄ευχαριστούμε για μία ακόμη μέρα πάνω στη Γη.
Σ΄ευχαριστούμε για όλα όσα έφερες κοντά μας.
Σ΄ευχαριστούμε για τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα, για τα όμορφα και τα άσκημα.
Άρχοντα Ραφαήλ κάτω από την σκέπη των πτερύγων σου προστάτεψε με
και εσύ Πνεύμα Άγιο επίσκεψε και ίασε το σώμα μου τούτη εδώ την νύχτα.
Αγαπημένε μου Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ στην αγκαλιά Σου δέξου Mε.
Glyph-1

Προσευχή πρίν τον φαγητό
Είς το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.
Αγαπημένε μας Αδελφέ Κύριε Ιησού Χριστέ
Εσύ που ευλόγησες τούς πέντε άρτους
ευλόγησε και τούτη εδώ την τροφή.
Με την δική σου ενέργεια αφαίρεσε
κάθε δυσαρμονικό κραδασμό και μετουσιωσέ τη σε τροφή
κατάληλη να θρέψει και να φέρει σε αρμονία τα σωματά μας. Αμήν
Glyph-1


δια χειρός Ιωάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου