Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΒΡΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕ,Σ' ΕΒΑΛΕ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ

ΒΡΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΕ,Σ' ΕΒΑΛΕ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ



Ενθυμούμαι,άλλος ένας,μας κατέβασε νύχτα στην Αγίαν Άνναν από τον Άι-Βασίλη,γιατι δεν μπορούσε από τον πολύν φόβον.Ήλθε βράδυ.Τον έβαλε ο Γέροντας στο κελλί του,να κοιμηθεί και ο Γέροντας αγρυπνούσε στην εκκλησίαν.Για μια στιγμή ακούμε φωνές,κραυγές.Πέφτει επάνω μας και σφιγγόταν,έτρεμε ολόκληρος,,,Τί συμβαίνει βρε ευλογημένε;Πέφτει στα πόδια μας με κλάμματα,,,Ήλθαν οι δαίμονες και μ' έσπασαν στο ξύλο,θα με σκοτώσουν.Πάρτε με γρήγορα στην Αγία Άννα,δεν μπορώ.Του λέει ο Γέροντας.-Ησύχασε παιδίμου,μέχρι να ξημερώσει,δεν σε ξαναχτυπάνε,λάθος έκαναν.Κάθε βράδυ εμένα πλακώνουν στο ξύλο,αλλά κατά λάθος τις έφαγες εσύ!Όσα κι αν του είπαμε,αυτός τίποτα,,,Θέλω να φύγω.Τί να κάνουμε;Νύχτα σκοτεινά,τον κατεβάσαμε στην Αγία Άννα,,,Στα πρώτα χρόνια,πολύ ξύλον τρώαμεν και οι δυο,αλλά προ πάντων ο Γέροντας,διότι η προσευχή του,τους κατέκαιεν.Εμένα λιγότερο με χτυπούσαν και διότι,δεν είχα κατάστασιν,αλλά κυρίως,επειδή ήμουν υποτακτικός.Ο υποτακτικός,όταν κάνει σωστήν υπακοήν και εξομολογείται τους λογισμούς του,τους κόβει το δικαίωμα.Όταν δει ο πεορασμός,ότι δίνεις τον εαυτόν σου στην υπακοήν,κάμνεις και τα πνευματικά σου,τότε προσπαθεί,να σε καταφέρει,να κρύβεις τους λογισμούς σου από τον Γέροντα.Να σου πω κι ένα περιστατικό,που μας συνέβη,που κι αν δεν είχε χάρισμα ο γέροντας,λίγο έλειψε,να μας φάει από τα χέρια μας το καλογέρι.Εκεί στον Άι-Βασίλη,κοινοβίασε σ' εμάς ένας βλάχος,ο πάτερ Γιάννης,πολύ ευλαβής,αλλά απλός άνθρωπος.Για ένα διάστημα όμως,σταμάτησε,να λέει λογισμούς στον Γέροντα.Τον φωνάζει ο Γέροντας.-Πώς πας,πάτερ Γιάννη.-Καλά,πολύ καλά Γέροντα.-Δεν έχεις κανέναν λογισμόν,να εξομολογηθείς;,,,Όχι,όχι πολύ καλά είμαι,,,Εν τω μεταξύν στην προσευχήν ο Γέροντας,αισθανόταν μεγάλην ανησυχίαν για τον πάτερ Γιάννην.Μια φωνή του έλεγε,πως ο πάτερ Γιάννης δεν είναι καλά.
Μου λέει,τρέξε και φέρ' τον εδώ,,,Με ύφος αυστηρό,του λέει,πως θέλει να εξομολογηθεί τους λογισμούς του,,,Τότε άρχισε μασημένα και να λέει,,,Ευλόγησον Γέροντα,αλλά έχω εντολή από τον αγγελό μου,να μην πω σε κανέναν τίποτε.Να,με την ευχή σου αξιώθηκα τον τελευταίο καιρό, να προσεύχομαι μαζί με τον αγγελό μου,αλλά,αφού με ανάγκασες,ευκαιρία να συγχωρεθούμε,γιατι αύριο θα κατέβουμε μαζί στο παπά-Ματθαίον,να κοινωνήσω και μετά θα κατέβει ο προφήτης Ηλίας,να παραλάβει με πύρινο άρμα την ψυχή μου,,,!Μόλις το άκουσε ο Γέροντας,του ρίχνει έναν μπάτσον,,,Βρε πλανεμένε σε έβαλε ο σατανάς στο χέρι,να σε ρίξει από κανέναν κρημνόν,να πας εις την κόλασιν και συ δεν μιλάς;Το ίδιο βράδυ ο πάτερ,δέχτηκε την επίσκεψη του αγγέλου,που όμως,ήρθε με την εμφάνιση του ίδιου του διαβόλου.

* Γέρων Αρσένιος ο Σπηλαιώτης
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου